Daftarlah sebagai ahli website ini di sini

10 March 2013

DALANG PEMBUNUHAN DI SEMPORNA DI KENALPASTI

PEMBUNUHAN 6 RAKAN SETUGAS DI SEMPORNA KINI BERADA DALAM TAHANAN!!!



Sedang kecoh di Facebook berhubung penangkapan seorang anggota polis bernama Hasan Basri yang berpangkat Koperal Menurut maklumat, anggota polis ini telah memberi maklumat kepada lanun-lanun Sulu di Semporna yang menyebabkan kematian enam orang anggota polis dalam satu serangan hendap. (BACA DI SINI)

Bagaimanapun, pengumuman rasmi daripada PDRM masih belum diterima. Sebaliknya polis telah mengeluarkan kenyataan seperti berikut:

"Sebarang perkembangan terkini berhubung kejadian di Lahad Datu akan kami maklumkan dari semasa ke semasa. Diharapkan saudara tidak mudah mempercayai khabar yang tidak diketahui sumbernya. Terima kasih."
Dalam perkembangan yang berkaitan, empat orang lelaki yang disyaki lanun Sulu telah ditahan di Kampung Airport termasuklah salah seorang daripada mereka disyaki terbabit secara langsung dengan kejadian sernagan hendap di Kampung Sri Jaya, Simunul.
Empat lelaki berketurunan Sulu berusia antara 20-an dan 50-an itu telah ditahan dalam operasi khas oleh sekumpulan anggota polis daripada Bahagian Jenayah Berat IPK Sabah.

Muafakat Asas Perpaduan Ummah.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Pilih Artikel Lain Yang Anda Cari Di Bawah: