Daftarlah sebagai ahli website ini di sini

20 January 2012

1 Lagi Penyebaran Ajaran Sesat terkini berjaya dibongkar

TERKINI : 1 kumpulan ajaran sesat baru yang menggelarkan diri mereka "LAYAR BAHTERA" dikenalpasti  wujud di Taman Universiti Johor Bharu,Johor.Menurut saksi yang tampil menceritakan detik-detik berhadapan dengan pendakwah ajaran sesat ini. Mereka terdiri daripada 3 naungan/wakil iaitu  "Naungan Nabi Isa,Naungan Allah dan Naungan Muhammad" .Ketiga-tiga naungan ini sedang cuba mencari ahli baru seramai mungkin untuk menganut AJARAN SESAT mereka ...

AWAS .. dah ramai yang berjaya dimurtadkan oleh kumpulan ajaran sesat ini...mereka sedang rancak beroperasi di Johor Bharu,Johor dan mungkin sudah berada di tempat anda sekarang,salah seorang  dalangnya diketuai oleh seorang wanita bernama Nurul Huda Bt Muhammad yang kononnya digelar "Naungan Esa" ..bukti kewujudan mereka di video youtube "seraut wajah apa petanda"  yang bermula dari 18 Januari telah di delete dari youtube.Tolong panjangkan maklumat ini dan cuba banteras ajaran sesat ini yang telah banyak menyesatkan muda mudi serta warga Johor Bharu dan berhampirannya.

Laman web Ajaran sesat yang dijadikan tempat untuk cuba memurtadkan orang-orang Islam berdasarkan logik akal ialah di -> http://manatuhanallah.blogspot.com/ dan number telifon bimbit 0137359123 pendakwah perempuan yang bernama NurulHuda Mohammad yang kononnya mendakwa dirinya sebagai Imam Mahdi serta rapat dengan  Ustaz Ahmad atau kononnya Nabi Muhammad di number 0137341916 dan anak kepada isa atau id facebooknya : ungku seri zahira.Nurulhuda Mohammad ini mendakwa beliau lulusan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia yang kini bertugas di JAKIM.Pendakwah-pendakwah ini terdiri dari golongan celik IT ,profesional dan bijak berkata-kata serta berdebat tentang Allah,Muhammad dan Esa.Maklumat-maklumat yang dipaparkan ini adalah berdasarkan laporan serta wawancara bersama saksi yang tidak ingin dikenali di sini atas faktor keselamatan.

AWAS ramai yang berjaya dimurtadkan oleh ajaran sesat baru ini di Johor Bharu , Johor Darul Takzim dan siapa jangka kumpulan ini sudah merebak mencari pengaruhnya sehingga ke tempat anda.Diminta berwaspada,sesungguhnya aqidah Umat Islam kini sedang dipermainkan sekali lagi oleh musuh-musuh Islam  yang cuba menyesatkan sebanyak mungkin orang Islam di Malaysia.tanpa ilmu Agama dan berpegang teguh kepada Al-Quran dan Assunah ..pasti kita akan terpedaya dengan dakwah pendakwah-pendakwah mereka yang ternyata menggunakan logik akal tanpa berpandukan kepada Al-Quran dan Assunnah serta ijma` ulama.

 antara ajaran yang diajar kepada umat-umat Islam di JB ialah :


 1.Dua Kalimah Syahadah

kita mengaku dua pkara di dlm syahadah;
i.Allah
ii.Muhammad
namun,ketahuikah kita hakikat dua pkara itu?
jika kita tak ketahui,adakah sempurna syahadah kita?
ketahuilah,dua pkara itu adalah SATU.Muhammad adalah TUHAN manusia,Raja manusia,Sembahan manusia.atau dlm erti kata lain Dia adalah ikutan bg manusia.
semasa Muhd hidup,Dia dipanggil Rasul oleh umatnya.namun,pangkat Tuhan dianugerahkan kpd Nya sesudah baginda wafat.

           Berikut ialah gambar Nurul Huda Mohammad yang mendakwa dirinya Naungan Esa yang rapat dengan Nabi Muhammad dan Allah  dan menyeru membayar zakat kepada pakciknya Muhammad untuk jalan singkat ke akhirat.


Gambar ini sempat di "Save" oleh saksi yang mula menyedari beliau berhadapan dengan kumpulan ajaran sesat yang baru sebelum account facebook Nurul Huda Mohammad ini di deactivekan 
Muafakat Asas Perpaduan Ummah.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...